Hem llegit:
El mal humor d’en pau
Natalia Shaloshvili

El mal humor

‘El mal humor d’en Pau’ de @nataly_owl un àlbum deliciós sobre els sentiments, amb unes il·lustracions i personatges adorables🫶🏼

VOLS SABER-NE MÉS?

Contacta amb nosaltres si vols saber-ne més sobre aquest llibre o d’altres que t’interessin.